Virksomheder på Mors vil vide mere om digital markedsføring

Thisted Forsikring og Morsø Erhvervsråd tilbyder en række kurser indenfor digital markedsføring. Kursusrækken består af tre emner: MailChimp (elektroniske nyhedsbreve), Facebook og mobilvideo til sociale medier.

To dage så var alle pladserne på Facebook-kurset optaget, og der er nu oprettet venteliste, og der er kun få pladser tilbage på kurserne omkring mobilvideo og nyhedsbreve.

– Ikke alle ved, at nyhedsbreve er langt den billigste markedsførings form. 77% foretrækker nyhedsbreve til at modtage markedsføringsindhold, hvorimod kun 4% foretrækker Facebook. Hvornår har du sidst sagt til dig selv: ”Jeg glæder mig bare til at komme på Facebook, og se hvad Fakta har postet i dag?”, fortæller kommunikationskoordinator Mette Jensen, Morsø Erhvervsråd.

Med kun to pladser tilbage er kurset omkring mobilvideo også meget eftertragtet. På dette kursus lærer man, hvordan man kommer i gang med at lave sine egne videoer ved hjælp af mobiltelefonen.

Videomarkedsføring spås til at blive det stærkeste markedsføringsværktøj indenfor ganske få år.

Thisted Forsikring støtter kursusrække med 20.000kr
Med en kursusrække af denne kaliber, har Morsø Erhvervsråd søgt en økonomisk samarbejdspartner, for at kunne tilbyde en lav brugerbetaling.

Morsø Erhvervsråd har derfor indgået et samarbejde med Thisted Forsikring som bidrager med 20.000 kroner.

– Vi var ikke et sekund i tvivl, da Morsø Erhvervsråd henvendte sig. For Thisted Forsikring er det meget vigtigt at vi tænker, handler og agerer lokalt. Derfor var det også helt naturligt at støtte op om så spændende en kursusrække som denne, siger marketing manager Rasmus Ustrup fra Thisted Forsikring.

Du kan læse mere om kursuspakken her 

Forfatter

Related posts

Top