En 21-årig mand fra Mors blev onsdag aften anholdt for spirituskørsel efter en politikontrol på Nørrebro i Nykøbing Mors.
Bilisten blev standset af politiet klokken 20.36, hvor en alkometertest viste positivt resultat for alkohol.
Den unge mand blev herefter anholdt og taget med til udtagning af en blodprøve, som nu skal fastslå den præcise promille og dermed afgøre sagens videre konsekvenser.
– Blodprøven vil vise, hvor konsekvensen af spirituskørslen vil blive, fortæller Casper Søe-Christiansen fra Lokalpolitiet.




