Nykøbing Mors Tennisklub afvikler for første gang ”NMKT Invitational” i dagene torsdag den 10. juli til lørdag den 13. juli (begge dage inklusiv). Her kommer ca. 40 tennis entusiaster fra hele landet og deltager i tennisturneringen, der forhåbentlig er startskuddet til en ny tradition på Mors.
Kampprogrammet byder på både single- og doublekampe og afvikles alle dagene fra kl. 10.00 til ca. kl. 16.30. Turneringen er også en perfekt anledning til at indvie den nye AGF-tribune sponsoreret af Malermester Jesper Johansen, på det hyggelige anlæg, der er idyllisk placeret midt i skoven på Ørodde.
Formand for tennisklubben – John Bech Pedersen – håber på mange tilskuere til kampene. Han oplyser, at der er garanti for masser af god tennis, hyggelig stemning og en dejlig terrasse og AGF-tribune – og selvfølgelig mulighed for at købe en øl eller sodavand.
”Vi glæder os meget til at vise vores hyggelig anlæg frem til både deltagere og tilskuere, og ser frem til en masse god tennis, når turneringen afvikles på klubbens faciliteter på Ørodde. Det er også en rigtig god mulighed for at vise vores smukke Ø frem for de mange tilrejsende, som i øvrigt kommer fra både Bornholm, København, Sjælland og Nordjylland. Vi har også arrangeret fællesspisning både fredag og lørdag blandt andet med lokalt høstede muslinger. Vi har heldigvis flot opbakning fra det lokale erhvervsliv generelt set, og får aktivitetssponsorstøtte fra både Fredsø Teltudlejning, Løvbjerg Supermarked, Restaurant Limfjorden samt Seafood Limfjord. Det er vi meget taknemmelige for” slutter John Bech Pedersen af med.
Nykøbing Mors Tennisklub har tennisanlæg på Strandvejen (Ørodde) og bryster sig af at have Danmarks smukkest beliggende tennisklub.




