Salget af fyldningsdøre stiger hos Mors-virksomhed

De seneste to år er salget af fyldningsdøre hos Outrup Vinduer & Døre steget med godt syv procent.

Det skyldes ikke alene en vækst i virksomheden, men også at danskerne i stigende grad bruger hjemmets døre som en aktiv del af indretningen. Derfor skruer vinduesproducenten nu op for design- og tilvalgsmuligheder, så danskerne kan få udsigt til mere med boligens døre.

Den stigende efterspørgsel på mere inspirerende døre er en udvikling, som Mors-virksomheden især mærker, da man her – i stedet for blot at producere standardløsninger – i mange år har differentieret sig ved netop de skræddersyede dørløsninger. Det vil sige, at man hos vindues- og dørproducenten kan levere mange af de udskæringer, farver og mål, som der bliver efterspurgt.

– Vi har i mange år været kendt for vores ekstremt høje grad af fleksibilitet og kompleksitet i forhold til de løsninger, vi kan levere. Og det er et område, vi gerne vil fortsætte med at fokusere på. Derfor har vi netop valgt at udvide vores produktsortiment, så man nu i endnu højere grad får design- og tilvalgsmuligheder, når man køber vores døre, fortæller salgschef Jan Kampman og fortsætter:

– Og her har vi foruden udtryk også lagt stor vægt på convenience forbundet med dørene. Det betyder blandt andet, at vi har etableret et samarbejde med Siegenia/KFV, som udvikler smarte systemer til hjemmet, så alle vores døre fremadrettet for eksempel kan tilbydes med lås, der har integreret fingerscanner. På den måde bidrager vores døre ikke kun til et flot design, men gør også hverdagen nemmere for boligejerne, mens sikringen i låsen er markant bedre.

Som et led i Outrups fokus på at udvikle dørtilbuddet til danske boligejere har virksomheden desuden etableret et helt nyt dørunivers, som har til formål at inspirere boligejere til, hvordan man kan skabe sin personlige dør.

Dørsitet kan ses HER.

Forfatter

Related posts

Top