Premiere på Mors Handel’s facebook-salg i aften

Når Mors Handel i aften har premiere på en række live-sendinger fra lokale butikker, så handler det om mere end bare salg og udsalg.

Sådan lød det i sidste uge fra handelschef Lisbeth Thrysøe, da hun løftede sløret for planerne her på sitet. Og det er klogt tænkt, hvis man spørger hendes kollega i Ringkøbing Handelsforening Jacob Muldkjær Rasmussen.

Han har siden november haft så stor succes med live-sendinger fra butikkerne i Ringkøbing, at der nu ligefrem er venteliste på at få besøg af kameraholdet. Antallet af potentielle kunder, der ser med hjemmefra og som kan betale direkte til den enkelte butik via mobilepay, er nemlig bare steget og steget.

– På helt kort sigt kan vi hjælpe den enkelte butik med at skabe direkte omsætning på selve aftenen. Med de strategiske briller på, så er formålet også at markedsføre byen og sikre at vi stadigvæk er relevante for kunderne, når vi engang må åbne op igen, fortæller Jacob Muldkjær Rasmussen.

Og markedsføringen er gået over al forventning:

– Det er egentligt en effekt af det som vi slet ikke havde set komme. Vi har fuldstændigt sat os på byen – forstået på den måde, at det er det alle taler om. Sådan en opmærksomhed har vi aldrig fået før.

Der er derfor ikke noget at sige til, at Lisbeth Thryøse er spændt på premieren i aften.

– Jeg har kæmpe forventninger, siger hun.

Se den foreløbige sendeplan, og fra hvilke butikker der bliver sendt, HER.

LÆS OGSÅ:

Mors Handel gør klar til at sælge på Facebook

 

Forfatter

Related posts

Top