KPK Døre og vinduer styrker digitalisering med ny funktion

Hos KPK Døre og Vinduer på Mors ved man at kundens tid er kundens penge, derfor ønsker man at styrke digitaliseringen for i stigende grad at hjælpe kunderne med at optimere og effektivisere arbejdet, samt imødekomme en øget efterspørgsel på at arbejde digitalt.

I starten af 2018 lancerede virksomheden derfor det digitale værktøj KPK 365 – som senere er blevet til en app til smartphone og tablet – der kan beregne pris, opstille tilbud og bestille produkter. Appen har været en succes blandt vinduesproducentens kunder og bliver derfor nu udvidet med en ekstra servicefunktion, som kan sammenkoble et økonomisystem med appen, hvilket sparer både tid og penge.

Det nyeste digitale tiltag er en ny såkaldt API-integration til vores populære KPK 365-app, som gør det muligt at få et økonomisystem som Dinero eller E-conomic til at snakke sammen med appen forklarer salgschef i KPK Døre og Vinduer, Peter Bechmann På den måde slipper kunden for at sidde manuelt og taste alle priserne ind for hvert enkelt produkt – de bliver i stedet automatisk sendt fra appen til økonomisystemet.

Foto: Peter Bechmann, Salgschef, KPK Døre og Vinduer

Forfatter
Top