KPK Døre og Vinduer har stor succes med digital platform

KPK Døre og Vinduer på Mors lancerede i 2018 den digitale platform KPK 365, som håndværkere blandt andet kan bruge til prisberegning, tilbudsgivning og bestilling af nye vinduer og døre.

Det har sidenhen vist sig at være en populær løsning, og derfor udvider vinduesproducenten nu med en app, der indeholder endnu flere muligheder end hidtil og således effektiviserer arbejdsgangene hos de danske håndværkere yderligere.

Derudover kan håndværkeren også oprette og arkivere sager, lægge eventuelle monteringsudgifter oveni materialeprisen samt sende tilbuddet direkte videre til kunderne med håndværkerens eget logo på.

KPK 365 har siden da vist sig at være et effektivt værktøj for flere af landets håndværkere,  og derfor har KPK valgt at videreudvikle platformen og lancerer nu en KPK 365-app. Ifølge KPK’s salgschef Peter Bechmann bliver det således endnu nemmere at have værktøjet lige ved hånden, mens der samtidig kommer flere nye funktioner, som kan effektivisere håndværkerens arbejdsgang yderligere, når der skal bestilles vinduer og døre til slutkunden:

Alt-i-én-app
– I den nye app har håndværkere nu mulighed for at lægge alle tænkelige omkostninger ind, når de står og skal lave et tilbud. Det gælder alt fra timepris og fugemål til startgebyr og bortskaffelse af det gamle element, siger han og fortsætter:

– Derudover bliver tidligere tilbud arkiveret i den nye app. Det gælder ikke alene de tilbud, som håndværkeren selv laver i appen, men nu også de tilbud, som vores kontor hjælper med at udarbejde. På den måde kan håndværkere nemt og hurtigt tilgå tilbuddet, hvis en kunde eksempelvis ringer fire uger efter, tilbuddet er blevet afgivet, og faktisk gerne vil takke ja alligevel. Det er således med til at optimere arbejdsgangene for den enkelte håndværker markant.

 

Forfatter

Related posts

Top