Kong Frederik og prinsesse Isabella har lørdag eftermiddag besøgt dronning Margrethe, der fortsat “er velbefindende”, på Rigshospitalet.
Det oplyser kongehuset til Ritzau.
Kongehuset oplyser ikke, om det er kongen og prinsessens første besøg, eller om andre fra den kongelige familie har besøgt dronningen, efter at hun torsdag blev indlagt med hjertekrampe.
Fredag oplyste kongehuset, at dronning Margrethe har fået foretaget en ballonudvidelse af hjertets kranspulsåre.
Her lød det samtidig, at hun forbliver på Rigshospitalet, hvor hun er indlagt “nogle dage endnu”.
Det er fortsat uvist, hvor mange dage dronningen forventes at være indlagt.
Arkivfoto : Thisted Kommune




