Det så alvorligt ud, da Victor Norlyk måtte forlade banen tidligt i kampen mod Bjerringbro-Silkeborg.
Efter blot seks minutter udgik Mors-Thy-profilen med en blodtud og smerter i hovedet. Efterfølgende blev han tilset på skadestuen, hvor diagnosen blev en hjernerystelse.
– Han kastede op efter kampen, og der blev konstateret en hjernerystelse på hospitalet, siger Mors-Thy-direktør Ian Marko Fog til TV MIDTVEST, og fortsætter:
– En hjernerystelse er en svær størrelse at spå om, og i hvilket omfang det er, ved vi ikke endnu. Det må vi afvente og se de kommende dage. Jeg er enormt ked af det på hans og holdets vegne. Det er jo en superstjerne, der er ramt her. Det vil være en kæmpe bét, hvis vi skal miste ham nu, siger Ian Marko Fog.
Med få kampe tilbage af slutspillet er det tvivlsomt, om Victor Norlyk når at blive klar igen.




