Endnu et stort dieseltyveri i Thy: 700 liter stjålet fra skraldebiler

Politiet efterforsker endnu et større dieseltyveri i Thy efter et indbrud på Håndværkervej i Vestervig mellem torsdag aften og fredag morgen.

Her har ukendte gerningsmænd tappet omkring 700 liter diesel fra flere skraldebiler.

Ifølge politiet har tyvene banket tanklågene ind for at få adgang til brændstoffet.

Tyveriet er et af flere lignende tilfælde i Thy over en længere periode, hvor virksomheder og køretøjer er blevet udsat for dieseltyverier.

Politiet hører gerne fra borgere, der har set mistænkelig aktivitet i området i det pågældende tidsrum.

af Redaktionen

Relaterede artikler

Mors, Topnyheder

8.-klasse prøvede kræfter med kommunalpolitik på Mors

Hvordan prioriterer man mellem flere lærere, flere ansatte på plejecentrene eller en ny sportshal? Det spørgsmål fik en 8. klasse mulighed for at tage stilling til, da borgmester Jens Dahlgaard inviterede eleverne til ungdomskommunalbestyrelsesmøde på rådhuset.
2 min read
Mors, Sport, Thy, Topnyheder

Mors-Thy henter rutineret profil: Tidligere Bundesliga-spiller skal styrke højre back

Mads-Peter Lønborg kommer til Thy og Mors efter en stærk sæson i Aarhus Håndbold.
4 min read
Job & Erhverv, Mors, Regionalt, Topnyheder

Morsø-virksomhed automatiserer intern transport hos Priess

Global AGV på Mors har leveret en selvkørende truck til Priess A/S ved Skive, som nu har overtaget en række rutineprægede transportopgaver i produktionen.
2 min read

Hjælp os med at dække din by
– Tip os om nyheder!

Så er du med til at hjælp os med at dække de vigtigste historier i dit lokalområde.