Politiet efterforsker endnu et større dieseltyveri i Thy efter et indbrud på Håndværkervej i Vestervig mellem torsdag aften og fredag morgen.
Her har ukendte gerningsmænd tappet omkring 700 liter diesel fra flere skraldebiler.
Ifølge politiet har tyvene banket tanklågene ind for at få adgang til brændstoffet.
Tyveriet er et af flere lignende tilfælde i Thy over en længere periode, hvor virksomheder og køretøjer er blevet udsat for dieseltyverier.
Politiet hører gerne fra borgere, der har set mistænkelig aktivitet i området i det pågældende tidsrum.




