Black Friday-rekord i Jesperhus

Black Friday var en stor succes for Jesperhus.

– Det er gået langt over forventning, og de foreløbige tal viser, at vi ligger over 60% højere end rekordåret sidste år. Der var tryk på vores booking på både telefon og nettet døgnet rundt, fortæller direktør Peter Overgaard.

Han peger på, at det blandt andet er investeringerne i det nye Zik & Zak’s Abeland, sidste års investering i Hugo’s Badeland og parkens nye shows, der trækker børnefamilierne til.

Visualisering: Jesperhus

– Og så er det klart, at vores store succes med vores YouTube kanal med alle de figurer fra parken, som ungerne elsker, også spiller ind. Den gør, at børnene har et forhold til Jesperhus og vores figurer hele året rundt, siger Peter Overgaard.

Peter Overgaard forventer også, at den kommende YouTube-julekalender vil være med til at sætte yderligere skub i salget.

Jesperhus starter næste års sæson i Påsken 2019.

Foto: Jesperhus

Forfatter

Related posts

Top