En 27-årig kvinde blev fredag eftermiddag kørt til tjek på Regionshospitalet Viborg efter et færdselsuheld på Nørrebro på Mors.
Uheldet skete omkring klokken 13.00, da en 71-årig mand kom kørende på knallert ad cykelstien i sydøstlig retning.
Ifølge politiet trådte den 27-årige kvinde delvist ud på cykelstien ved et skilt, hvorefter hun blev ramt af knallerten.
Kvinden klagede over smerter efter sammenstødet og blev derfor kørt til kontrol på sygehuset.




