22-årig motorcyklist i alvorlig soloulykke ved Nors
En 22-årig mand kom fredag aften ud for en soloulykke på motorcykel på Bangsmindevej nær Nors i Thy.
Ulykken blev ifølge TV MIDTVEST anmeldt klokken 21.42 og medførte, at vejen blev spærret i begge retninger.
Politi, ambulance og lægehelikopter blev sendt til stedet.
Manden, som er fra lokalområdet, blev fløjet til Aalborg med hovedtraumer.
– Det er ret alvorligt. Man har fundet et dødt rådyr i nærheden, og derfor har vi en teori om, at et rådyr er løbet ud foran ham. Men vi undersøger fortsat sagen, fortæller vagtchef fra Midt- og Vestjyllands Politi Lars Even.
Ved midnat var vejen igen åben, men mandens tilstand er endnu ukendt.




