På jagt efter den gode historie

Adgangen til de bedst kvalificerede medarbejdere starter med den gode historie om arbejdspladsen. Og til at skrive/fortælle den gode historie kan man benytte sig af Employer Branding som er en strategisk metode til at styrkelse af en virksomheds brand. Først ved at formulere historien, og dernæst ved at fortælle historien i alle interne og eksterne kontaktpunkter til nye og nuværende medarbejdere.

Thisted Kommune afholder den 7. december et Business Breakfastmøde i Thisted kl. 16.00 – 18.30 hvor Employer Branding er i fokus.

På mødet vil ejerleder Henrik Engelund fra core:workers præsentere hvorfor og hvordan, man arbejder med Employer Branding. Han vil bl.a. fortælle om, hvordan man skaber den gode historie om egen virksomhed både internt og eksternt. Og han vil involvere deltagerne i dette. Virksomhederne vil også få indblik, hvordan aktiveringen af et Employer Brand i interne og eksterne kanaler både er med til at sikre tltrækningen af nye medarbejdere og fastholdelsen af de nuværende medarbejdere.

– Med kreativ og strategisk Employer Branding kan virksomhederne skabe en original og spændende historie, som kan fortælles igen og igen på forskellige måder. En historie, der både kan
Adgangen til de bedst kvalificerede medarbejdere starter med den gode historie om jeres arbejdsplads, fortæller Henrik Engelund.

Mødet afholdes ved EUC Nordvest i Thisted på Kronborgvej 119 i Auditoriet ved indgang E. Efter mødet vil der være mulighed for networking.

Mødet er gratis og tilmelding kan ske til Erhvervskonsulent Torben Pedersen på telefon 2460 1979 eller til erhverv@thisted.dk senest på dagen den 7. december.

Forfatter
Top